📢 🔊 📢 Увага!!! Вступ без ЗНО та НТМ телефонуй до приймальної комісії - 0981711404. Ласкаво просимо! ☕ ☕ ☕

ВСЕ ПРО БІЗНЕС З “НУЛЯ” ВІД НЕЗЛАМНИХ ХЕРСОНЦІВ

Дорогу здолає той, хто йде.

    Багато життєвих прикладів  демонструють незламність наших херсонців. Вони не просто витривалі, вони здатні в надскладних умовах забезпечити власний розвиток.

    Зустріч з херсонським підприємцем, який почав свій бізнес з нуля у м. Бровари Київської області  в умовах війни стала неабиякою мотивацією для  здобувачів освіти Херсонського кооперативного економіко-правового фахового коледжу.

    Викладачка Бурак Валентина Геннадіївна запросила на онлайн-конференцію власника ресторану  грузинської кухні “Добрий грузин” – Сергія Горшкова, який охоче поділився тонкощами власного бізнесу.

    Заклад  з цільовою аудиторією – сім’ї з дітьми, з високими моральними  цінностями, де заборонено палити  та використовувати будь-які прилади - айкоси, електронні сигарети,  кальяни.

    Автентична грузинська кухня з відповідним інтер’єром, музикою та гостинністю, літній майданчик, власна випічка,  кіоск, виготовлення грузинських  напівфабрикатів, виробництво слабоалкогольних напоїв (наливки), сувенірна продукція – все це створює унікальність та вишуканість.

    Підприємець зазначив, що у ресторанному бізнесі дуже важливою складовою є якість: «Ми робимо гарно, або не робимо зовсім».

    Поділився власник ресторану й складнощами, з якими стикнувся на початку бізнесу. Адже щоб приготувати грузинські страви, потрібно було чимало поексперементувати і на ці експерименти підприємець витратив чимало коштів. А ще негативно вплинуло на бізнес відключення світла, потрібно було витрачати кошти на генератор. Однак, завдяки цьому клієнти активно відвідували заклад, у якому завжди є світло, затишно, висока якість страв та напоїв і відповідне обслуговування.

    У м. Херсоні, до війни, підприємець мав власний бізнес – кафе «Щастя», тож досвід у сфері ресторанного бізнесу є, хоча цільові аудиторії зовсім різні. Різні й середні чеки: для Херсону – він набагато нижчий, ніж у  ресторані грузинської кухні.

    У підприємця є SMM – фахівець, який здійснює активне просування в соціальних мережах. Спочатку у ресторані застосовувався таргетинг, а наразі – попит перевищує пропозицію, тож таргетинг відсутній, хоча у майбутньому планується розширення бізнесу, тож рекламна діяльність буде вкрай необхідна.

    Підприємець продемонстрував  електронне меню, продукцію власного виробництва.

Зустріч виявилася досить цікавою для здобувачів освіти – майбутніх рестораторів, маркетологів, підприємців, які активно ставили запитання, їх цікавило все і  навіть те, яка страва найбільш популярна серед відвідувачів, а яка приносить більшу прибутковість.

Відповідаючи на безліч запитань, підприємець зауважив, що знання англійської мови у ресторанному бізнесі є досить важливими, оскільки відвідувачами можуть бути іноземці. Багато коштів власник вкладає у розвиток своєї команди і майже не відпочиває, бо бізнес забирає весь його час, але він наскільки захоплений ним, що не відчуває втоми. «Бо коли ти любиш те, що робиш, то ти живеш цим і це стає твоїм сенсом життя».

Адміністрація, викладачі та здобувачі освіти щиро дякують Сергію за відкритість та теплу зустріч і бажають подальшого розвитку, адже для цього незламний херсонець зробив усе!

 

 

ХЕРСОНСЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ЕКОНОМІКО-ПРАВОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ – МІСЦЕ ЗУСТРІЧІ НЕЗЛАМНИХ ЛЮДЕЙ!

 

 

 

Ірина ЯШИНА